سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

مانی خوشبین و خانواده اش زمانی در سال 1972 در استیشن واگن داتسون زندگی می کردند.

امروزه، غول املاک تجاری، نویسنده، گردآورنده خودرو و تامین کننده سیگارهای مرغوب در عمارت نیوپورت کاست، کالیفرنیا، زندگی می کند و صاحب 14 خودروی عجیب و غریب و سوپراسپرت است. دارایی خالص او 100+ میلیون دلار است و شرکت خوشبین مجموعه ای به مساحت بیش از 1 میلیون فوت مربع را مدیریت می کند.

شلاق های او از یک مک لارن P1 کامل فیبر کربنی یکباره گرفته تا یک رولزرویس دراپهد کوپه تا یک سالین S7 با 1100 اسب بخار قدرت را شامل می شود. خوشبین اکنون برای بوگاتی شیرون و کونیگزگ Agera RS نسخه تکی در بازار است. و در اواسط نوامبر، او یک دستگاه Pagani Huayra Hermes را که به توسعه آن کمک کرد، تحویل گرفت.

بد نیست برای مردی که اولین ماشینش یک هوندا آکورد 1983 بود که در سال 1987 خریداری شد. اما چیزی یک شبه به دست نیامد. هوش تجاری و سبک زندگی مجلل او مستلزم تعهد به شعار او بود: «هرگز تسلیم نشو». (شما می توانید سبک زندگی او را در اینستاگرام mannykhoshbin@ ببینید.)

خوشبین 14 ساله بود که خانواده اش در سال 1985 تقریباً بی پول وارد کالیفرنیا شدند و از انقلاب ایران که رادیکال ها را به قدرت رسانده بود فرار کردند. او، پدر و مادرش و سه خواهر و برادرش در واگن داتسون زندگی می کردند در حالی که برای اجاره یک آپارتمان پول پس انداز می کردند. آنها به عنوان مهاجرانی از خاورمیانه، در زمانی که روابط ایران و آمریکا به شدت بالا بود، با موانع زبانی و تعصب مبارزه کردند.

خوشبین اجناس خود را در جلسات معاوضه در کالیفرنیای جنوبی می فروخت و کف یک Kmart را در سانتا آنا پاکسازی می کرد، اما در قلب او یک کارآفرین بود. در دبیرستان، تجارتی را شروع کرد که کیسه های آجیل را به مراکز خدمات خودرو می فروخت. او بعداً یک پمپ بنزین خرید اما سرمایه خود را از طریق یک افسر وام متقلب از دست داد.

او در اوایل دهه 90 مجوز املاک و مستغلات خود را دریافت کرد و در 25 سالگی اولین ملک خود را خریداری و بازسازی کرد - یک خانه یک خانواده در گاردن گروو. او در نهایت 100000 دلار سود کرد و در املاک و مستغلات بیشتری سرمایه گذاری کرد. اولین سرمایه گذاری تجاری او یک مرکز خرید بود که در سال 2000 از یک بانک خریداری شد. او از طریق ایمیل گفت که این معامله، بیشترین چیز را در مورد املاک و مستغلات به او آموخت.

خوشبین، که بر فونیکس و دیگر بازارهای پریشان تمرکز می کند، مجموعه املاک و مستغلات را به ارزش تخمینی 110 میلیون دلار مدیریت می کند. کتاب بازی متضاد مانی خوشبین: چگونه 100 میلیون دلار پورتفولیوی املاک و مستغلات خود را از پایه بسازید، در سال 2011 منتشر شد (موجود در آمازون و www.khoshbin.com

خوشبین اولین خودروی رویایی خود را در سال 1994 مرسدس بنز 500 SL در 24 سالگی خرید.

من 90000 دلار پرداخت کردم که 21 سال پیش پول زیادی بود LOL! او گفت.

اولین ابرخودروی او یک فراری F40 بود که در سال 2005 خریداری شد. او هر روز دراپ هد 2008 خود را رانندگی می کند، اما ماشینی که بیشتر از همه از آن لذت می برد P1 او است.

خوشبین در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه خودروهای دیگری در مجموعه چشمگیر خود داشته باشد، پاسخ داد: "البته، مک لارن F1، اما من دوست دارم یک SLR استرلینگ ماس، انزو فراری و لافراری را نیز اضافه کنم."

من دوست دارم خودروهایی بخرم که بسیار محدود هستند (تولید) و میراثی پشت سرشان است.»

برخی از خودروهای قدیمی را که او در eBay خریداری کرد، اما خودروهای جدیدتر عمدتاً از نمایندگی‌ها می‌آیند.

این نیست که پول مهم نیست. او گفت که برخی از خودروهای خارج از کشور ارزش قیمت درخواستی را ندارند.

من فکر می‌کنم پرداخت 1.3 میلیون دلار برای یک Henessy Venom GT یا 4.5 میلیون دلار برای یک LaFerrari (خیلی زیاد است).

خوشبین - که یک دختر به نام پریسیلا و پسری به نام انزو با همسرش لیلا میلانی دارد - همچنین یک طرفدار تناسب اندام است. مجله Men"s Health در سال 2011 او را یکی از "ثروتمندترین و خوش اندام ترین مردان جهان" معرفی کرد. اما این روزها برای او سخت است که همه چیز را در 24 ساعت تنظیم کند.

خوشبین گفت: «تناسب اندام در اوایل زندگی من نقش مهمی ایفا کرد، اما صادقانه بگویم که نمی توانم زمانی را برای تمرین هر روز پیدا کنم. من هنوز چند روز در هفته در باشگاه خانگی خود ورزش می کنم.

من عاشق انجام حرکات کششی هستم. کل قسمت فوقانی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و شما را به سرعت گرم می کند. من سه ست 30 تایی فشاری (زمانی که از رختخواب بیرون می آیم) انجام می دهم و اگر وقت داشته باشم به باشگاه می روم و برای عضلات سه سر ران و دمبل برای عضلات دوسر بازو انجام می دهم.

سیگارهای خوب نیز یک علاقه هستند. او اخیرا اتاق کوبانو را افتتاح کرده است، که به «گروهی منتخب بسیار منحصر به فرد از پسرانی که می‌خواهند حریم خصوصی داشته باشند و از سیگار برگ لذت ببرند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، خدمت می‌کند».

گالری اتومبیل خوشبین به عنوان دفتر کار او دو چندان می شود و وسایل اداری او نشان دهنده سلیقه اوست.

او گفت: «میز پروژه واقعاً جالبی بود. من چیزی می‌خواستم که فوق‌العاده بزرگ، منحصربه‌فرد باشد و بتواند صندلی‌های فیبر کربنی مخفیانه‌ام را تکمیل کند. بنابراین من یک هواپیمای بمب افکن مدل Stealth را برای Neal Feay که استاد فلزات است فرستادم و با همکاری Neil Ferrier در Discommon Goods، آنها طرح میز من را ارائه کردند. شش ماه طول کشید، اما اکنون یک اثر هنری دارم که دیدن آن شگفت‌انگیز است و مکمل گالری خودرو و دفتر من است.»

توصیه کوشبین به کارآفرینان صریح است: «اکنون فداکاری کنید و زود سرمایه گذاری کنید. هر علاقه ای که دارید، همیشه در املاک و مستغلات به عنوان یک برنامه سرمایه گذاری بلند مدت سرمایه گذاری کنید.

و علیرغم شعار او، مواقعی وجود دارد که باید تسلیم شوید.

شما فقط زمانی از پروژه دست می کشید که پروژه/فرصت بهتری پیش روی شما باشد. حتی در آن زمان، شما واقعاً از رویاهای خود دست نمی کشید، فقط به سمت یک پله بهتر حرکت می کنید.

 

منابع مقاله

jadoyebavar

highline