سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

نظر

ا تا به حال این جمله را شنیده اید که «آنچه را که می بینید دریافت می کنید؟»

این بدان معناست که افکار شما واقعیت شما را می آفرینند، بنابراین هر آنچه در چشمان ذهن خود می بینید - از نظر نحوه نگرش شما به خود، دیگران و دنیای اطرافتان، و همچنین دیدگاهی که برای زندگی خود دارید - همان چیزی است که می خواهید.

این به شما قدرت باورنکردنی می دهد! این بدان معنی است که شما می توانید واقعیت خود را به سادگی با تغییر افکار و دیدگاه هایی که در سر خود دارید تغییر دهید.

رویاهای خود را ترسیم کنید و به اهداف خود برسید

این ابزارهای ساده بصری که به عنوان "تخته های رویا"  تابلو کائنات و آرزوها" نیز شناخته می شوند، به شما کمک می کنند تا دیدگاه خود را برای زندگی که واقعاً می خواهید زندگی کنید روشن کنید - و آن را در ذهن خود نگه دارید تا بتوانید پیشرفت مداوم به سمت آن داشته باشید. مهم نیست در دنیای اطراف شما چه اتفاقی می افتد.

من شخصاً برای چندین دهه از تابلوهای بینایی برای تحقق بخشیدن به بزرگترین رویاهایم استفاده کرده ام. زمانی که برای اولین بار به عنوان یک مربی موفقیت شروع به کار کردم، هدف بلندپروازانه ای برای خودم قرار دادم که در یک سال 100000 دلار به دست بیاورم.

برای حفظ هدفم، تصویری غول‌پیکر از یک اسکناس 100000 دلاری ایجاد کردم و آن را به سقف اتاق خوابم چسباندم تا اولین چیزی باشد که هر روز صبح وقتی چشمانم را باز می‌کنم می‌بینم.

میدونی چیه؟ تا پایان سال 97000 دلار درآمد داشتم. من سه هزار دلار از هدفم خجالت می‌کشیدم، اما اصلاً احساس نمی‌کردم شکست خورده‌ام، زیرا این پول بسیار بیشتر از قبل بود و به من فهماند که دید من کاملاً در دسترس من است.

بنابراین اکنون می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه یک تابلوی چشم انداز بسازید که به شما امکان می دهد بلندپروازانه ترین رویاهای خود را محقق کنید!


تابلوی چشم انداز صرفاً یک کلاژ بصری از تصاویر و کلماتی است که اهداف و رویاهای شما را در زندگی نشان می دهد.

با چیدمان کلاژ بر روی پوستر یا تخته چوب پنبه ای که اهداف شما را نشان می دهد، طبیعی است که آنها را به خاطر بسپارید و هر روز آنها را در ذهن خود نگه دارید.

تابلوی چشم انداز همچنین روشی قدرتمند برای فعال کردن قانون جذب برای جذب افراد، منابع و فرصت هایی است که به شما در دستیابی به اهداف و تحقق رویاهایتان کمک می کند.

هدف از داشتن تابلو کائنات

 

تابلوهای کائنات به عنوان یک قطب نما یا "ستاره راهنما" عمل می کنند تا شما را در جهت رویاهای خود حرکت دهند، مهم نیست که با چه تعداد حواس پرتی غیرمنتظره در زندگی روزمره خود با آنها دست و پنجه نرم می کنید.

وقتی یک «تخته رویا» ایجاد می‌کنید و آن را در جایی که می‌توانید هر روز ببینید به نمایش می‌گذارید، به شما کمک می‌کند تصویر بزرگ‌تر و هدف نهایی شما در زندگی را یادآوری کنید . هیئت مدیره شما به شما این امکان را می دهد که دست به عمل بزنید و شما را به رویاهایتان نزدیکتر کند، نه اینکه شما را دورتر کند.

مزایای استفاده از تابلو آرزوها و کائنات

این ضرب المثل قدیمی را می دانید که "یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد؟"

در مقایسه با کلمات، تصاویر حجم عظیمی از اطلاعات پیچیده را در یک لحظه به مغز ما منتقل می کنند. یک تصویر ساده از یک کابین در ساحل، حس مکان، سرپناه، آزادی، امکان و موفقیت را منتقل می کند و همچنین با برانگیختن احساسات فیزیکی که در چنین محیطی تجربه می شود، حواس ما را درگیر می کند.

اینها مزایای استفاده از تابلو کائنات است. با نمایش اهداف و رویاها به روشی تأثیرگذار و مبتنی بر تصویر، می‌توانیم «تخته‌های الهام‌بخش» قدرتمندی ایجاد کنیم که ضمیر ناخودآگاه ما را برای تصمیم‌گیری و شناسایی منابع موجود در محیط خود فعال می‌کند که به ما کمک می‌کند تا پیشرفت واقعی به سمت رویاهایمان را داشته باشیم.

در اینجا فقط چند مورد از مزایای قدرتمند مرتبط با استفاده از برد ویژن آورده شده است:

مطمئن شوید که اهدافتان یکی از اولین چیزهایی است که هر روز به آن فکر می کنید
استفاده از قانون جذب را برای شما آسان تر می کند
ایجاد تابلوی بینایی شما می‌تواند یک فرآیند مراقبه و قدرتمند باشد که به وضوح در مورد آنچه واقعاً می‌خواهید زندگی‌تان به نظر برسد و چه احساسی داشته باشید، روشن می‌شود.
به شما الهام می دهد و روحیه شما را تقویت می کند
حس شما را از آنچه ممکن است گسترش می دهد
به شما کمک می‌کند مهم‌ترین چیزها را به خاطر بسپارید و از چیزهای کوچک عرق نکنید
ساختن آنها سرگرم کننده است! یک فعالیت پیوند عالی برای انجام با خانواده و دوستان
می توانید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا از حمایت آنها برای کمک به دستیابی به چشم انداز خود استفاده کنید
حالا بیایید روند ایجاد یک تخته رویایی قدرتمند برای زندگی شما را بررسی کنیم!

چگونه یک تابلوی چشم انداز بسازیم

اولین قدم شما برای ایجاد یک تابلوی چشم انداز هدف گذاری این است که در برنامه خود زمانی را برای انجام آن اختصاص دهید.

مطمئن شوید که یک تخته پوستر با اندازه مناسب، تخته چوب پنبه ای، یا حتی یک صفحه نمایش فلزی همراه با مجلات یا تصاویر دیگر، قیچی، چسب، چسب، نوار، یا آهنربا – هر آنچه که برای ایجاد کلاژی از کلمات و تصاویری که به تصویر می کشند نیاز دارید. اهداف شما در زندگی

 

همانطور که "سفر تابلوی کائنات" خود را شروع می کنید، من شما را تشویق می کنم به دنبال تصاویری بگردید که نشان دهنده یا نماد تجربیات، احساسات و دارایی هایی هستند که می خواهید به زندگی خود جذب کنید. می‌توانید از عکس‌های مجلات، عکس‌های مجموعه شخصی خود، تصاویر اینترنت – هر چیزی که به شما الهام می‌کند استفاده کنید.

خلاق بودن! می‌توانید نه تنها عکس‌ها، بلکه «کلمات قدرتمند»، نقل قول‌های الهام‌بخش، تصاویر، تأییدیه‌های شخصی ، بیانیه‌های هدف، یا هر چیز دیگری را که با شما صحبت می‌کند، اضافه کنید.

ممکن است بخواهید تصویری از خود را در تابلوی الهام خود بگنجانید، تا بتوانید به معنای واقعی کلمه خود را در محاصره همه چیزها و تجربیات مختلفی که می خواهید به زندگی خود جذب کنید، ببینید. اگر این کار را می کنید، حتما عکسی را انتخاب کنید که در آن لبخند می زنید و خوشحال به نظر می رسید.

همانطور که تصاویر و سایر "مواد تشکیل دهنده" تابلوی بینایی خود را جمع آوری می کنید، مطمئن شوید که همه زمینه های زندگی خود را در نظر بگیرید - نه فقط درآمد و اهداف حرفه ای خود، بلکه روابط، سلامت و تناسب اندام، اوقات فراغت، زندگی معنوی و چگونه می خواهید در اجتماع با دیگران زندگی کنید.


شما می توانید انتخاب کنید که یک تابلوی چشم انداز بسازید که همه این مناطق را در بر می گیرد یا ممکن است بخواهید برای هر بخش از زندگی خود تابلوهای جداگانه ایجاد کنید.

همانطور که تابلوی دید خود را ایجاد می کنید، آن را مرتب و جذاب نگه دارید. در مورد آنچه در تابلوی دید خود قرار می دهید انتخابی باشید و به یاد داشته باشید که کمتر اغلب بیشتر است. فقط از کلمات و تصاویری استفاده کنید که به بهترین وجه نشان دهنده هدف، آینده ایده آل شما و کلماتی هستند که احساسات مثبت را در شما القا می کنند.

زیبایی در سادگی و وضوح وجود دارد. تصاویر بسیار زیاد و اطلاعات بیش از حد باعث حواس پرتی می شود و تمرکز روی آنها سخت تر می شود.

ایده های مدیره چشم انداز برای در نظر گرفتن


دقیقاً آنچه به تابلوی چشم انداز هدف گذاری خود اضافه می کنید بستگی به آنچه می خواهید در زندگی خود نشان دهید بستگی دارد. مثلا:

اهداف مالی: اگر می‌خواهید پول بیشتری را به زندگی خود جذب کنید، ممکن است بخواهید تصاویری از پول نقد واقعی یا اقلامی را که می‌خواهید با آن پول بخرید (مانند خانه، ماشین، دوچرخه الکترونیکی و غیره) اضافه کنید. .).
اهداف رابطه: اگر به دنبال عشق عاشقانه هستید، ممکن است بخواهید تصاویری از زوج های شاد در حال انجام کارهای عاشقانه مانند لذت بردن از یک شام شیک، پیاده روی در طبیعت، مسافرت، آشپزی با هم، غوطه ور شدن روی مبل – هر فعالیتی که انجام می دهند را اضافه کنید. شما بیشتر رویای لذت بردن با دیگری را دارید.
اهداف شادی: اگر به دنبال تجربه شادی بیشتر در زندگی هستید، تصاویری اضافه کنید که این حس شادی را در شما برانگیزد. اینها می‌توانند تصاویری از طبیعت، یا افراد شاد در حال خندیدن، یا حیوانات بامزه باشند - هر چیزی که باعث می‌شود احساسی را که می‌خواهید تجربه کنید.
اهداف معنوی: اگر امیدوارید درک و رضایت معنوی بیشتری پیدا کنید، تصاویری را درج کنید که نوع روشنگری معنوی شما را برانگیزد. اینها می توانند تصاویری خاص برای سنت اعتقادی شما باشند، یا می توانند تصاویری آرام از طبیعت باشند که حس هماهنگی مورد نظر شما را بیدار کنند.
اهداف سفر: اگر می خواهید سفر و ماجراجویی بیشتری را تجربه کنید، تصاویری از مکان های دقیقی که می خواهید به آنها سفر کنید و انواع تجربیاتی که دوست دارید هنگام رفتن داشته باشید را در آن قرار دهید.
با به نمایش گذاشتن تصاویر و عناصر دیگر که مکان ها، چیزها و تجربیاتی را که می خواهید در زندگی تان تجلی دهید بیان می کنند، قدرت قانون جذب را باز می کنید و جذب منابع و فرصت های مورد نیاز برای تحقق رویاهای خود را آسان تر می کنید. .

فقط مطمئن شوید که ابتدا با خودتان بررسی کنید و تأیید کنید که ایده های هیئت مدیره چشم انداز شما با اهداف شما در زندگی همخوانی کامل دارد - در غیر این صورت، می توانید موقعیت هایی را نشان دهید که با دیدگاه و هدف شما هماهنگ نیست.

فرآیند ایجاد برد 6 مرحله ای من

1. فهرستی از اهدافی که می خواهید در سال آینده به آنها برسید تهیه کنید

برای ایجاد یک تابلوی چشم انداز که اهداف شما را تجسم می کند، ابتدا باید بدانید که آنها چیستند.

مدتی را صرف روشن کردن این موضوع کنید که دقیقاً می‌خواهید زندگی ایده‌آل‌تان چگونه باشد و باید در 12 ماه آینده چه کارهایی را انجام دهید تا به اهدافتان نزدیک‌تر شوید. این مقاله تعیین هدف، مکان خوبی برای شروع است.

فهرستی از اهداف ایجاد کنید

2. یک بسته مجلات قدیمی با تصاویر زیبا جمع آوری کنید
اگر مجله خوان نیستید یا در حال حاضر هیچ مجله ای در خانه ندارید، از دوستان خود بپرسید که آیا مجله ای دارند که نمی خواهند. همچنین باید بتوانید مقداری از آن را فقط با یک یا دو دلار در فروشگاه خرج کردن محلی خود انتخاب کنید. یا می توانید انبار بازیافت محلی خود را بررسی کنید.

فروشگاه ما یک گوشه "موارد رایگان" دارد که می توانید همه مجلاتی را که می خواهید با هزینه صفر خریداری کنید. شاید مال شما هم همینطوره؟

3. تصاویری را بیابید که اهداف شما را نشان می دهد و به شما الهام می بخشد
مجلات را مرور کنید و تصاویری را که نمایانگر اهداف شما هستند برش دهید و به روشی معنادار با قلبتان صحبت کنید. به دنبال کسانی باشید که فوراً شما را وادار می کنند بگویید: «بله! این چیزی است که من در زندگی ام می خواهم!»

آنها نباید اشیای فیزیکی یا تفسیر تحت اللفظی از آنچه شما در زندگی خود می خواهید باشند. در عوض، روی این که تصاویر چه احساسی در شما ایجاد می کنند تمرکز کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید به خانه ای با ملک کنار آب نقل مکان کنید، نگران نباشید اگر نتوانستید تصویری از "خانه رویایی" خود را بیابید. شاید تصویری از غروب آفتابی اقیانوس برای الهام بخشیدن به شما کافی باشد.

یا اگر می خواهید یک شریک عاشقانه جدید را به زندگی خود جذب کنید، به جای شکار عکس مرد یا زنی که با ایده آل فیزیکی شما مطابقت دارد، تصویری را پیدا کنید که نشان دهنده عشق برای شما باشد - تصویری از دو نفر که دست در دست هم گرفته اند. یا حتی تصویری از یک قلب

 شما کنترل سرنوشت خود را در دست دارید و می توانید هر نتیجه ای را که تصور می کنید ظاهر کنید!

21 روش برای قدرتمندتر کردن ویژن برد
چک لیست را دریافت کنید
4. از عکس های خود یک کلاژ بسازید
وقتی عکس های کافی جمع آوری کردید، وقت آن است که تابلوی دید خود را بسازید!

عکس های خود را روی کاغذ پوستر یا تخته چوب پنبه ای خود در یک صفحه نمایش جذاب بچینید. سپس تصاویر خود را بچسبانید، بچسبانید یا چسب بزنید تا در جای خود ثابت شوند.

5. «کلمات تأیید» انگیزشی را اضافه کنید که نشان دهنده احساس شماست
چشم انداز شما از زندگی ایده آل تان نباید بر روی «موارد» متمرکز شود، بلکه باید بر احساسی که می خواهید داشته باشید.

به همین دلیل است که من دوست دارم کلماتی را به تابلوی بینایی خود اضافه کنم که بیانگر احساس من باشد، مانند: "شاد"، "فراوان"، "قدرتمند"، "نترس"، "دوست داشتنی"، "قوی"، "سالم"، «دوست داشتن» یا «از نظر مالی آزاد».

برای ایجاد فهرستی از کلماتی که احساس شما را توصیف می کند، زمان بگذارید. می توانید این کلمات را در مجلات خود جستجو کنید یا خودتان بنویسید.

آنها را به شیوه ای جذاب به تابلوی دید خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند حتی زمانی که دنیای اطراف شما در هرج و مرج است انگیزه خود را بالا نگه دارید .

"کلمات تاکیدی" انگیزشی را اضافه کنید

6. هر روز چند لحظه به تابلوی بینایی خود فکر کنید
برای بهره مندی کامل از برد ویژن خود، مهم است که آن را در جایی قرار دهید که بتوانید هر روز آن را ببینید. توصیه می‌کنم حداقل یک یا دو بار در روز چند دقیقه به تخته بینایی خود نگاه کنید.

من دوست دارم هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم و هر شب قبل از خواب، تابلوی بینایی خود را مرور کنم. این امر باعث می شود ضمیر ناخودآگاه من ایده های جدیدی در مورد چگونگی رسیدن به اهدافم ارائه دهد تا بتوانم صبح ها با انگیزه موفقیت از خواب بیدار شوم.

نکاتی در مورد استفاده از تخته رویایی شما
نمونه های هیئت مدیره چشم انداز
اگر به نمونه‌هایی از ویژن‌برد علاقه‌مند هستید، در اینجا چند سال پیش تابلوی دید شخصی من چگونه بود. همانطور که می بینید، من عکسی از خودم روی جلد مجله تایم، سرفصل رویدادهای فروخته شده با لیست انتظار، تصویر جلد کتاب پرفروشی که در آن سال منتشر کردم، نمادهای چینی و غیره دارم.

منبع مقاله