سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

نظر

برای تعریف انرژی مثبت درمانی ابتدا لازم است که شما را با انرژی مثبت آشنا کنیم و ببینیم که تاثیر آن در زندگی افراد به چه صورت نمایان می شود.
خیلی از افراد در جامعه اعتقادی به انرژی مثبت نداشته و ندارند ، همه چیز را وابسته به ، شهرت ، ثروت و قدرت می دانند اما از این موضوع خبر ندارند که بسیاری از افراد که به روانشناس ها برای درمان افسردگی خود مراجعه می کنند ، همین افراد ثروتمند ، مشهور و قدرتمند هستند.

انرژی مثبت درمانی

حتما شنیده اید که پول خوشبختی نمی آورد و اطرافیانتان این ضرب المثل را مسخره کرده اند.شاید خودتان هم یکی از افرادی باشید که این ضرب المثل را مسخره می کنید و به آن می خندید.باید به شما اعلام کنم که این ضرب المثل در بیشتر موارد درست است.افراد بسیاری هستند که با داشتن تمام مواردی که شما در تلاش برای رسیدن به آن هستید ، احساس خوشبختی و خوشحالی ندارند.

خیلی از آنها حسرت زندگی افراد بالادستی خود را دارند.بعضی در تکاپو برای رسیدن به جایگاه بالاترند.

بعضی هم از اعمال کرده گذشته خود پشیمان هستند و راه چاره ای برای بخشش خود پیدا نمی کنند.باید دقت داشته باشید که در مسیر آنها قرار نگیرید چون در غیر اینصورت شما نیز باید به دکتر روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید و امیدوار باشید که با خوردن قرص های خواب آور ، خواب راحت تری نسبت به شب قبل داشته باشید.


در این دنیایی که همه دم از نا امیدی و درجا زدن میزنند ، تنها افرادی که نگرش مثبت به آینده دارند ، موفق به ریدن خواسته هایشان می شوند.می توان گفت داشتن نگرش مثبت به آینده خود ثروتی است که حتی بسیاری از ثروتمندان از داشتن آن عاجز هستند.


حتما در اطراف خودتان انسان هایی رو دیدید که با وجود سر و کله زدن با بسیاری از مشکلات همیشه شاد هستند و می خندند و به تعبیر خودشان ناراحت دیده شدنشان مایه خجالتشان است.این افراد دارای انرژی توصیف نشدنی هستند که علم در بیان و تعریف آن دچار ضعف است


انرژی مثبت به حال و احوال می گویند که فرد با داشتن آنها به نهایت خوشحال و خرسندی از زندگی خود رسیده باشد.مهم نیست که چقدر پول دارید ، قدرت دارید یا بین مردم مشهور هستید ، مهم اینه که از موجود و انسانی که هستید خوشتون میادو در آینه که نگاه می کنید روی خود را بر نمی گردانید ، برای خودتان وقت می گذارید.


انرژی مثبت به روش های مختلفی به انسان منتقل باشه گاهی میتونه با دعا خیر برای کسی باشه یا گفتن جمله محبت آمیز به کسی که دوستش دارید.

مهم اینه که سعی کنی دائم توی این حال و احوال بمونید و به حال دلتون اهمیت بدهید.همیشه این موضوع رو در نظر داشته باشید که افراد با ذهنیت منفی همیشه بدخلق و ناراضی هستند و هیچ وقت به معنای واقعی کلمه خوشبختی را درک نکرده اند.اما در عوض آدم های بسیاری وجود دارند که دارای زندگی تجملاتی نیستند اما از خودشون ، خانواده اشون ، همسرشون و بچه هاشون راضی هستند و خدا را شکر می کنند.


فراموش نکنید که انرژی مثبت و منفی در زندگی شما وجود دارند و هر دو بسیار موثر در رسیدن به خواسته هایتان هستند.


بیشترین تاثیر انرژی مثبت و منفی در زندگی شما به وسیله صحبت کردن شخص خودتان بروز می کند.حتما پیش آمده که در بین صحبت کردن های دوستانه و فامیلی صفت خوب را از خود دور کنید و صفت بدی را برای خودتان بدانید یا خودتان را در فلان کار ضعیف و در فلان کار قوی معرفی کنید.این دقیقا همان انرژی مثبت و منفی است با این تفاوت که انرژی منفی در گفتار شما تاثیر بیشتری نسبت به انرژی منفی دارد.

اگر شما در کار نجاری مهارتی ندارید اما علاقه زیادی به یادگیری آن دارید ، باید به شما هشدار بدهم که هیچ وقت به آرزو خود نمی رسید چون از تاثیر انرژی منفی بر روی خودتان بی خبرید.

از طرفی بیشتر کسانی که در کار خود شماره 1 به حساب می آیند ، از ابتدا شروع کارشان به خود انرژی مثبت می دادند.

خبرنگاری از کریستین رونالدو هنگامی که تازه وارد فوتبال شده بود ،پرسید که بهترین فوتبالیست از نظر شما کیه؟؟؟؟جواب رونالدو اما حیرت آور بود.او با اینکه فوتبال را تازه شروع کرده بود ، خود را به عنوان بهترین فوتبالیست معرفی کرد و نتیجه آن جمله را همه ما در روزنامه و تلویزیون و اینستاگرام و .... می توانیم مشاهده کنیم.تاثیر انرژی مثبت بدین شکل در زندگی شما نمایان می شود.طول می کشد ، زمان می برد ، صبر می طلبد ، اما حتما به نتیجه خواهد رسید.


چطور از انرژی مثبت درمانی برای رسیدن به خواسته هایمان استفاده کنیم؟


حال که به خوبی با مفهوم انرژی مثبت و منفی آشنا شدید و از تاثیر آن در زندگی خود و افراد موفق آگاه شدید می توانیم درمورد انرژی مثبت درمانی با شما صحبت کنیم.
مطمئنا اولین مرحله ، در انرژی مثبت درمانی ، به صورت ذهنی عملیاتی می شود شما باید با استفاده از قدرت تخیل قدرتمندی که در وجودتان قرار دارد ، خود را هنگام رسیدن به خواسته اتان تصور کنید.

بسیاری از مردم هنگامی که خود را در این مرحله قرار می دهند از رسیدن به هدفشان پشیمان می شوند چرا که این سوال در ذهنشان پیش می آید که حالا که به هدفم رسیدم چه کنم؟؟؟؟


اینجاست که هدف درست و مناسب از هدف نادرست جدا می شود.اگر هدف شما مناسب شما باشد به هر سختی و مشقتی که شده خود را به آن می رسانید اما اگر هدف پوچ و تو خالی باشد، با تخیل و فکر کردن به آن ، قید رسیدن به آن را می زنید.
بعدازینکه برای رسیدن به هدف خود مطمئن شدید باید از روش های مختلفی برای جذب انرژی مثبت استفاده کنید.ما در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم :
روز خود را با دعا و نیایش شروع کنید.خواستن و طلب کردن انرژی مثبت را برای شما به همراه دارد و اراده شما را در رسیدن به هدف بیشتر می کند.


در حد توان به دنبال سعی کنید همدیگر را شاد کنید و دل هم را به دست بیاورید.داشتن افرادی به عنوان دوست و خانواده باعث ایجاد انرژی مثبت می شود.شاد کردن این افراد شما را در رسیدن به نتیجه کمک می کند.
در وضعیت های سخت سعی کنید جنبه های مثبت قضیه را نگاه کنی و به دنبال نیمه خالی لیوان نباش چرا که با این کار به صورت ناخوداگاه انرژی منفی را به سمت خودت جذب می کنید.


بیشتر نگرانی های ما راجع به آینده است.سعی کنید در حد امکان از فکر کردن به آینده دست بردارید و فقط برای امروزتان برنامه ریزی کنید.با انجام دادن برنامه ریزی های روزانه ، آینده شما به بهترین شکل ساخته می شود.
فراموش نکنید که همه ما در بعضی روزها حالمون بد هست و نمی توان از آنها چشم برداشت.

روش انرژی درمانی حاوی این موضوع نیست که اصلا نباید حال بد از خودت بروز بدی.خیلی ها فکر می کنند افراد مثبت گرا در همه حال شاد هستند.این باور نادرستی نسبت به انرژی درمانی هست.انرژی درمانی این درک را برای شما به همراه دارد که حال بد داشتن مشکلی ندارد اما در آن حال بد ماندن و نگذشتن و نگه داشتن آن حال و احوال باعث جذب انرژی منفی به سمت شما می شود.


رهاسازی انرژی منفی دقیقا نقطه مهم این درمان هست

باید سعی کنید هر چیزی که شما را در نظر خودتان ضعیف نشان می دهد ، دور بریزید.این کار بسیار سخت است چرا که خیلی از خاطرات و حرف های مردم راجع به شما در ذهنتان نهادینه شده است.به همین دلیل هم باید گذشته را رها کنید و بخاطر آینده در زمان حال زندگی کنید.هرکاری که در گذشته انجام داده اید را فراموش کنید برای امروز برنامه ریزی کنید بدون در نظر گرفتن اشتباهات گذشته خود.


طبیعت منبع اصلی انرژی مثبت درمانی می باشد.برای به دست آوردن این انرژی بهتر است که به طبیعت مراجعه کنید. ساختار زندگی امروزی ما پر از انرژی منفی و ناراحتی است ، این ناراحتی ها به جسم و روح ما آسیب می زند.

طبیعت می تواند برای هر مدت که بخواهید این انرژی های منفی را از شما دور کند و مانع رسیدن آنها به شما شود. بعضی از در کنار ساحل بودن لذت می برند و بعضی دیگر از کویر . بعضی از جنگل لذت می برند و بعضی دیگر از کوهستان. نکته مهم در انتخاب طبیعت این است که حال دل شما را خوب کند و شما را برای رسیدن به خواسته هایتان آماده کند.

طبیعت همچون مادری مهربان همیشه منتظر شماست که هر موقع از زندگی دلسرد شدید با آغوش باز شما را قبول کند و شما را به سمت موفقیت تشویق کند.
تفریح کنید
در زندگی مدرنیته امروزی جایگاهی برای تفریح وجود ندارد. در برنامه ریزی افراد مشهور تفریح ، جایگاه بسیار خاصی دارد و این در حالی است که بسیارزی از مردم فکر می کنند فقط با کار و کار و کار می شود به موفقیت رسید.با قرار دادن این موضوع در برنامه هفتگی و روزانه خود می توانید در کمترین زمان ممکن شاهد پیشرفت چشمگیر خود و خستگی ناپذیر شدن در حرکت به سمت اهداف باشد.

https://namnak.com/